teamaroz

Alla inlägg under juli 2011

Av Team AROZ - 29 juli 2011 14:41

Ja, som många av er vet så har det hänt en hel del sedan vi sågs sist.... mer om den ena saken kan ni läsa om här: www.angieorex.se 

Sen så har min älskade Rex fått gå över regnbågsbron....

 

Jag saknar mitt älskade lilla   hjärta så mycket !!!

 

VILA I FRID

Min Älskade REX

2002-01-19 - 2011-07-19


Länk till ett inlägg på Vinja's blogg om Rex sista dag

Här följer några bilder på mitt hjärtegull...

                  

Dessa bilder är tagna sista dagen..

 

  Mina Äskade Hjärtegryn  

  Zäpo & Rex    


Så nu till nåt lite muntrare....

Jag har saknat att blogga och då min blogg blev snodd så har jag öppnat denna.

Det är mycket som händer här om dagarna och senast idag så var jag Zäpo iväg på en promenad med labbekompisen Pax och sin matte.

Vart dessvärre inga bilder (förutom 2 st) då jag glömde ta det   ...har ju blvit dålig att använda kameran den senate tiden   .... men lovar att bli bättre nu   ..

   

2 st dåliga fart kort på Zäpo & Pax.

Sen har vi ju fått 3 st kattungar också   ..

             

2 pojkar & 1 flicka ... riktigt söta & busiga små sockergryn !!!


Lite bilder från den senaste tiden på mitt hjärtegryn    Zäpo..

Min Vackra Pojke !!

          

Zäpo spanar in sin mor Vinja... 

...och här kommer dom...

 

Zäpo smyger på Vinja..

Tjohoo..full fart ..nu tar jag dig.. säger Zäpo


Jo, det var allt för idag mina vänner...

Kommer att blogga så ofta jag hinner så att ni vet   

Kramizar till er och jag önskar er en riktigt trevlig helg    !!

Vet att vissa av er är på utställning under helgen och jag håller tummarna hårt för er   !!!

Tidigare månad - Senare månad

Om Bloggen

Länkar

COPYRIGHT

ALLT i denna blogg i form av text & bilder tillhör MIG !! Ni får ej kopiera NÅT från denna sida utan min tillåtelse  !!

Jag hänvisar till upphovsrättslagen:

   

Fråga mig

0 besvarade frågor

SE HIT ALLIHOPA !

Tjoho   !

Nu är det tyvärr såhär f.t att jag inte vill kommentera i era bloggar då det finns risk att ni får knäppa kommentarer från denna ...(läs mer HÄR) person.

Härinne så godkänner jag alla kommentarer och vill ni inte att jag lägger ut era kommentarer så skriv det så gör jag inte det    . Ni får också gärna dela med er om ni godkänner era kommentarer eller inte för hos er som godkänner så kan jag skriva men då behöver ni dock inte lägga ut mina   .

Vill ni ha era länkar här så säg det för jag lägger inte självmant ut några länkar utan er tillåtelse   !

Massa Kramizar !!! //

Angie & Zäpo.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Kategorier

Blogg Lista

Besöksstatistik

Besöksräknare

besöksräknare

Statistik

Sök i bloggen

Upphovsrätt

  Angelina Haller

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards