teamaroz

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Team AROZ - 3 augusti 2011 19:09

Ledsen, men hann inte blogga igår .... men nu kommer det dubbelt upp istället  ...

Vi börjar med en bild på min söta lille pojke Zäpo som jag idag vägde och nu väger "Lillen" 38.5 kg     

Mitt Lilla Hjärtegryn   !!


Ja, det har blivit en del simning och kortare promenader de senaste dagarna .... värmen är skön   tycker jag men för vovvarna blir det lite för varmt   att gå promenader mitt på  dagen så då är det kanon att kunna ta till simning     när man jobbar natt och inte kan gå på kvällen  

 ...ja, simning är ju alltid bra men det är sååå smidigt ibland att kunna låta dom få simma !

 

Vinja & Zäpo stortrivs i vattnet

Nu följer lite simbilder ...

             

Om ni klickar på bilderna så blir dom större  

Zäpo har den orangea badleksaken och Vinja har den gröna badleksaken.


   

Här är Vinja & Zäpo på väg upp från vattnet..

Min snygga pojk med snusläpp   

   

Mitt Hjärtegull   

 

Ja, nog brås han på sin fiiina mamma allt   !!


  

Måste ju torka lite efter badet oxå ...


Nu blir det lite promenadbilder ..

 

Zäpo spanar in mamma Vinja..

   

Tjohooo !! Kommer morsan....

Vinja & Ann

   

Testade lite olika inställningar på kameran i kvällsljuset och tyckte att denna på Vinja vart lite häftig    


 

Här får ni se 3 st natur bilder från Torshälla

Det är himla vackert här måste jag säga !!

   


 

Go & Gla ZÄPO   

Är så glad för min älskade sockerpuzz som är så underbart härlig och han ser till att jag skrattar många gånger varje dag då min vovve har humor så det står härliga till   

      


   

   


Hoppas nu att ni alla har en riktigt härlig onsdagskväll   !!!

Kramiz Till Er !!!!!!! 



Tidigare månad - Senare månad

Om Bloggen

Länkar

COPYRIGHT

ALLT i denna blogg i form av text & bilder tillhör MIG !! Ni får ej kopiera NÅT från denna sida utan min tillåtelse  !!

Jag hänvisar till upphovsrättslagen:

   

Fråga mig

0 besvarade frågor

SE HIT ALLIHOPA !

Tjoho   !

Nu är det tyvärr såhär f.t att jag inte vill kommentera i era bloggar då det finns risk att ni får knäppa kommentarer från denna ...(läs mer HÄR) person.

Härinne så godkänner jag alla kommentarer och vill ni inte att jag lägger ut era kommentarer så skriv det så gör jag inte det    . Ni får också gärna dela med er om ni godkänner era kommentarer eller inte för hos er som godkänner så kan jag skriva men då behöver ni dock inte lägga ut mina   .

Vill ni ha era länkar här så säg det för jag lägger inte självmant ut några länkar utan er tillåtelse   !

Massa Kramizar !!! //

Angie & Zäpo.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Kategorier

Blogg Lista

Besöksstatistik

Besöksräknare

besöksräknare

Statistik

Sök i bloggen

Upphovsrätt

  Angelina Haller

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards