teamaroz

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Team AROZ - 5 augusti 2011 09:55

Todelloooo   !

I onsdags kväll efter att jag bloggat så gick jag & Zäpo ut och tränade lite lydnad ... det gick förvånansvärt bra faktist då vi har varit väldigt dåliga på att träna lydnad nu under sommaren  ... har bara blivit lite lydnads träning här & och där under promenaderna...

   

Här vilar vi lite under träningspasset...

Efter träningen så blev det en liten promenad på ca 5 km men det hade blivit för mörkt för att ta bilder då...

men nån vart det   ...

 

...den vart inte så bra som ni ser

 

Inte denna heller så... jag försökte inte mer sen...


Igår var vi iväg och simmade igen...

Vovvarna var i ca 40 min.

   

Zäpo & Vinja

 

   

Zäpo mitt älskade gullgull     !!!

Om ni klickar på bilderna så blir dom större..

 

Vinja & Zäpo möts..

 

Zäpo's fiiiina mamma Vinja

 

Zäpo spanar in kvisten som ligger i vattnet.. 

   

     

Zäpo & Vinja...

Härligt är det att våra små troll älskar så att simma   

 

Ann med kameran i högsta hugg   


Nu blir det lite plaskbilder   

Zäpo i full fart efter sin badleksak...

 

Tjohoo !!

   

Där fick han den..

Avslutar dagens blogginlägg med en häftig bild på Vinja      


Vad som kommer hända idag vet jag inte... det får vi se....MEN jag e ledig idag iallafall   wohooo !!

Hoppas ni får enhärlig fredag och kramiz till er alla !!!

  


Tidigare månad - Senare månad

Om Bloggen

Länkar

COPYRIGHT

ALLT i denna blogg i form av text & bilder tillhör MIG !! Ni får ej kopiera NÅT från denna sida utan min tillåtelse  !!

Jag hänvisar till upphovsrättslagen:

   

Fråga mig

0 besvarade frågor

SE HIT ALLIHOPA !

Tjoho   !

Nu är det tyvärr såhär f.t att jag inte vill kommentera i era bloggar då det finns risk att ni får knäppa kommentarer från denna ...(läs mer HÄR) person.

Härinne så godkänner jag alla kommentarer och vill ni inte att jag lägger ut era kommentarer så skriv det så gör jag inte det    . Ni får också gärna dela med er om ni godkänner era kommentarer eller inte för hos er som godkänner så kan jag skriva men då behöver ni dock inte lägga ut mina   .

Vill ni ha era länkar här så säg det för jag lägger inte självmant ut några länkar utan er tillåtelse   !

Massa Kramizar !!! //

Angie & Zäpo.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Kategorier

Blogg Lista

Besöksstatistik

Besöksräknare

besöksräknare

Statistik

Sök i bloggen

Upphovsrätt

  Angelina Haller

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards