teamaroz

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2011

Gårdagens Bravader..

Av Team AROZ - 6 augusti 2011 12:34

Igår var jag & Zäpo med Ann & Vinja ... ovanligt va   ? 


Först åkte vi iväg till jollebasen och vovvarna fick simma...

Även jag vågade mig på ett litet dopp  ...

Nu kommer lite bilder från simningen..

Hundarna får lite intervaller i vattnet...

             Hääärligt att bada tycker vovvarna.

           


     

Min gulleplutt Zäpo   !!

     

Sonen Zäpo & Mamma Vinja

Vackra som få     

Mitt älskade lilla sockergryn   !!!

   

Jätte fiiina Vinja   

 

He, He   han ser lite fisförnäm ut här    

 

Här hade vi precis gått upp från badet...


Sen bar det iväg till "Slagstaglass"

   


Sen åkte vi hem och vila lite....


Och så vart det kvälspromenad..

 

Zäpo & Vinja

   

       

Tjohoo... full fart...


Efter promenaden och väl hemma såpassade jag på att ta lite bilder på våra söta kattungar   

Lilla flickan (svarta) sitter o tittar på när bröderna busar     

Tigrerade mellan-pojken bakom lilla svarta flickan

    

Äldsta grå-pojken

                 

Underbart söta o busiga härligheter alla 3      

   

Bröderna Bus    !!


Sådär det var allt för idag..

Nu ska vi ge oss ut på promenad och den får ni läsa om imorgon...

Ikväll ska jag jobba så jag hinner inte blogga mer idag tyvärr !

Men ses imorgon   !!!


 
 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

6 augusti 2011 13:17

Ja, visst är det rätt ovanligt att vi träffades igår igen ;)

Du fick ju många fina bilder själv :) Men jösses vad kattungarna vuxit, det är nog ormen dom vuxit av ;) Måste varit mycke protein i den, Ha, Ha

Får hoppas vi slipper regn nu på våran promenad.

http://www.heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Team AROZ - 31 augusti 2011 11:56

Är det nånting som verkligen är härligt så är det att jag & Ann har lika stor lust att upptäcka nya promenad vägar   Det e så mycket roligare att variera promenadvägarna istället för att gå samma hela tiden... Det var precis vad vi gjorde i förrgår...

Av Team AROZ - 29 augusti 2011 12:30

Igår tog jag & Zäpo en skön skogspromenad och jag la lite intervaller till Zäpo + att vi träna lite på lydnads momenten oxå   .. Här kommer lite foton..   Min Bästaste Zäpo    !!   Vi har faktist en riktigt härlig skog här i Torshälla... ...

Av Team AROZ - 28 augusti 2011 11:30

Tjohoo Allihop   !!  Nu är det dags för mig att blogga igen... Som jag berättat innan så har det varit mycket jobb för min del nu ... men fr.o.m. 1 sept så kommer vi att jobba enligt ett nytt schema och troligtvis så kommer vi att få lite mer led...

Av Team AROZ - 24 augusti 2011 12:12

Tjobidooo   !! Nu var det några dagar sedan som jag bloggade och tyvärr blir det så ibland då jag har väldigt ont om tid & ork just nu... Jobbar mycket o jag har tur som kan ta med mig Zäpo till jobbet  ... Han sköter sig exemplariskt o jag e myc...

Av Team AROZ - 21 augusti 2011 08:05

Igår var det MH för Zäpo och jag e riktigt nöjd med min lille pojk  !!! Tyvärr så glömde både jag och Ann att lämna ut kameran till ngn i publiken när Jag &  Zäpo gick    ...MEN Ann filmade så det kommer film så småningom   !! Resultaten ska ni o...

Om Bloggen

Länkar

COPYRIGHT

ALLT i denna blogg i form av text & bilder tillhör MIG !! Ni får ej kopiera NÅT från denna sida utan min tillåtelse  !!

Jag hänvisar till upphovsrättslagen:

   

Fråga mig

0 besvarade frågor

SE HIT ALLIHOPA !

Tjoho   !

Nu är det tyvärr såhär f.t att jag inte vill kommentera i era bloggar då det finns risk att ni får knäppa kommentarer från denna ...(läs mer HÄR) person.

Härinne så godkänner jag alla kommentarer och vill ni inte att jag lägger ut era kommentarer så skriv det så gör jag inte det    . Ni får också gärna dela med er om ni godkänner era kommentarer eller inte för hos er som godkänner så kan jag skriva men då behöver ni dock inte lägga ut mina   .

Vill ni ha era länkar här så säg det för jag lägger inte självmant ut några länkar utan er tillåtelse   !

Massa Kramizar !!! //

Angie & Zäpo.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Kategorier

Blogg Lista

Besöksstatistik

Besöksräknare

besöksräknare

Statistik

Sök i bloggen

Upphovsrätt

  Angelina Haller

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards