teamaroz

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Team AROZ - 31 augusti 2011 11:56

Är det nånting som verkligen är härligt så är det att jag & Ann har lika stor lust att upptäcka nya promenad vägar   Det e så mycket roligare att variera promenadvägarna istället för att gå samma hela tiden...

Det var precis vad vi gjorde i förrgår...då utforskade vi lite nya vägar i Kjula.. Först gick vi på 2 nitar men sen hittade vi en trevlig promenadväg  .. här kommer lite bilder från det...

Zäpo stegrar sig som en häst..

2 Skutt bilder till   

   


    

BUUUUS !!!!!!

   

Son & Mor gillar vattenpölar...

 

Tjohooo !! KROCK   !!

 

Det e så härligt att Zäpo & Vinja går så bra ihop      !! Dom trivs så himla fint tillsammans !!

 

FINASTE ZÄPO & FINASTE VINJA !!

   

   Sötnosarna   

   

Gulliga Kossor hittade vi också på vägen  

    

Mitt Älskade Sockergryn Zäpo    får posera under vatten pausen    


Här nedan så hade Zäpo & Vinja hittat ett vatten fyllt dike som var hur skoj som helst !!!

  KLICKA PÅ BILDEN

så får ni se en hel bildserie på vattendjuren   (vovvarna) i diket ...


Ja... det var allt för idag...

Igår så var både jag & Zäpo så trötta efter att vi kommit hem från mitt jobb så vi hade en skön vilodag igår...att jobba 19 ½ timme tar på krafterna...hade nämligen dubbelpass.


Hoppas ni alla får en härlig dag   !!! Det ska iallafall vi ha... LEDIG idag    

Tidigare månad - Senare månad

Om Bloggen

Länkar

COPYRIGHT

ALLT i denna blogg i form av text & bilder tillhör MIG !! Ni får ej kopiera NÅT från denna sida utan min tillåtelse  !!

Jag hänvisar till upphovsrättslagen:

   

Fråga mig

0 besvarade frågor

SE HIT ALLIHOPA !

Tjoho   !

Nu är det tyvärr såhär f.t att jag inte vill kommentera i era bloggar då det finns risk att ni får knäppa kommentarer från denna ...(läs mer HÄR) person.

Härinne så godkänner jag alla kommentarer och vill ni inte att jag lägger ut era kommentarer så skriv det så gör jag inte det    . Ni får också gärna dela med er om ni godkänner era kommentarer eller inte för hos er som godkänner så kan jag skriva men då behöver ni dock inte lägga ut mina   .

Vill ni ha era länkar här så säg det för jag lägger inte självmant ut några länkar utan er tillåtelse   !

Massa Kramizar !!! //

Angie & Zäpo.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Kategorier

Blogg Lista

Besöksstatistik

Besöksräknare

besöksräknare

Statistik

Sök i bloggen

Upphovsrätt

  Angelina Haller

 

RSS


Skapa flashcards